24 Ocak 2010 Pazar

içimdeki kadınlar a.k.a boşver alışırsın

Kaç gündür bunca gözyaşını nerde sakladım bilemiyorum. Öyle itelemişim, ötelemişim ki ağlamayı biri öldü sanıyorum ağlamama şaşırıp. Galiba geri dönmeyeceğini idrak edebildiğimde iyi olacağım. Şimdi kötüyüm. Kötü olduğumu kendime söylersem iyi olur gibi geliyor. Durmadan çelişkilerde çelişiyorum. Çelişmem kendimle. Yatağımdan çıkmadan durmadan ağlayıp acıklı filmler seyretmek harlequinler falan okumak istiyorum. Içimde bir de yıldız tilbe var galiba. Gözüm hep telefonda. Telefona baktığımı sezen içimdeki mantıklı kadın kızıyor bana. Bense ona,


-ben ilk defa birini rakı soframa oturttum lan. Düşün o kadar değer verdim.diyorum.

Uc uca ekleme yöntemiyle sigara içip duruyorum. sigaradan genzim yanıyor. bir kadeh şarap koysam mı diyorum, zaten şaraptan başım ağrıyor. bir sigara daha yakıyorum, aklıma yine geliyor. sigara içmezdi. sevgili dediğin sigara içmeli adlı bir numaralı kritere uymuyordu yani.



-He bak zaten sigara içmeyen adamdan ne hayır gelir ki?

-Ben hayır gelir sanmıştım.

-Aman ne hayır gelecek o adamdan. Sanki ilişkiniz bi boka benziyordu.

-Ama benzeyecekti, zamanla olacaktı kendi demişti.

-O sana bir sürü şey demişti.

-Birlikte yapacak çok şeyimiz, bir ara anlatırım dediği bir sürü anısı vardı.

-Bu kadar sezen aksu dinlersen olacağı bu.

-Ne yani geri dönmeyecek mi?

-dönmeyecek. sen biraz daha ağlayıp sonra unutacaksın.

-Yok bana hiç öyle gelmiyor. Çok fazla mehmet var.

-Boşver. Alışırsın. Serdar Ortaç dinle: binlerce dansöz var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder