22 Kasım 2009 Pazar

gece gezmesi

hepimiz geceleri dışarı çıkıyoruz, eğlenmeye çalışıyoruz, dans ediyoruz falan filan. Peki bir şey sormak istiyorum. hiç etrafınıza baktınız mı? ya da etrafınıza bakmaktan eğlendiniz mi? biz gece dışarı çıktığımızda yanımıza yöremize bakınmaktan bir bok anlamıyoruz ne dinleidğimiz müzikten ne de danstan.
dün gece iki farklı mekana gittim. biri bir amsterdam gay partisiydi, diğeri yurdum elektronik müziği eğlencesi. tanrım bu bir cinsel farklılık olamaz sadece. yani heteroseksüeller de gayler de her yerde. peki o zaman niye amsterdam partisi acayip medeni de yurdumun gece kulübü iğrenç? türk her yerde türk galiba. ilk gittiğim yerde herkes eğleniyordu ama yemin ediyorum herkes. kimse kimseye çarpmıyor, kimse kimseyi manyak gibi kesmiyordu. adamlar eğlenmeye odaklanmışlar çünkü. orada da bekar insan var, o da eminim biriyle sevişmek istiyor gecenin sonunda, kendi gibi insanlar var, tanışacak mükemmel bir ortam. ama burdan bir tane adam kaldırmam lazım diye aklından geçirerek takılmıyor orada. eğleniyor, dans ediyor...
Diğerinde omzuna çarpanlardan, kendi koreografisini sana ille de göstermek isteyen adamlardan dinlediğin müziği duyamıyorsun. Dans etmek mi? çok daha olağanüstü bir çaba. yayılmacı politikalarımız var galiba gerçekten hala. ille de başkasının toprağına saldırmak istiyoruz. he onu geçtim, gözünü kapadın, kendini müziğe kaptırdın dans ediyorsun, bir an gözünü aç sana kesin birileri manyak mı lan bu diye bakıyordur. Kısa da olsa iki mekan arasındaki fark buydu. ben bunu cinsel eğilime değil, kültürsel eğilime bağladım.
biz gece dışarıya eğlenmeye değil adam kaldırmaya çıkıyoruz. bu bu kadar basit. odak noktamız ne dans ne de müzik. bir türlü yapamadığımız seks. ne ara eğleniyoruz, eğlence yöntemimiz bu mu henüz anlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder